czČesky enEnglish
Přihlásit | Registrace | Vše o nákupu | Ochrana osobních údajů | Ceník dopravy | FAQ | Kontakt
logo
cart go pay
Kategorie Výprodej %
Broušené sklo
Cibulák
Dárkové zboží
Dětský porcelán
Keramické korbele s víčkem
Moderní bytové doplňky
Modré třešně
Panenky s porcelánovou hlavou
Přátelské soupravy z porcelánu
Růžový porcelán
Sklo
Sošky - značkové
Suvenýry z Děčína
Svítidla
Užitkový porcelán
Ostatní


Příjmáme platby:
platby

FAQ

EET - Elekktronická Evidence Tržeb -   Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu..

Jakým způsobem je možno za zboží platit?

Momentálně je k dispozici několik způsobů platby:
1. Platba v hotovosti na dobírku. Peníze od Vás převezme v hotovosti dopravce při předání zboží.
2. Platba převodem předem na základě zálohové faktury. Po ukončení objednávky máte možnost vytisknout si zálohovou fakturu , která obsahuje všechny náležitosti k platbě. Po jejím uhrazení a po připsání peněz na náš účet je zboží odesláno.
3. Platit můžete prostřednictvím platebních karet. Tuto možnost si zvolíte po uskutečnění objednávky a budete přesměrováni na stránky banky , kde zadáte potřebné údaje k převodu peněz.

 


Jak mi objednané zboží doručíte?

Zboží Vám dopravíme až domů nebo do zaměstnání je-li vše skladem během 10 pracovních dnů po objednání. V případě potřeby objednávky zboží u našeho dodavatele se lhůta prodlužuje. Prodleva může být v případě přechodné nedostupnosti vámi objednané položky vícedenní. V takovém případě vás na tuto skutečnost upozorníme prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonicky.
Dopravu zajišťujeme prostřednictvím České pošty formou služby Obchodní balík.

 


Kolik zaplatím za dopravu a zabalení zboží?

Doprava je zpoplatněna částkou 150,- Kč po České republice a do zahraničí je podle tarifu České pošty. 
Balné je zdarma.

 


Kolik stojí doprava do zahraničí ?

Cena je pro každý stát jiná a je závislá na hmotnosti zboží a obalu v kterém je zboží posláno.
Napište nám email a jistě dostanete odpověď.

 


Co mám dělat v případě poškození zásilky?

Při přebírání zásilky vždy zkontrolujte neporušenost balení a lepící pásky. Zjistíte-li poškození, sepište s dopravcem protokol a zásilku nepřebírejte.

 


Je možné zakoupené zboží vrátit?

Ano, do 14 dní od převzetí zboží máte v souladu se zákonem § 53 odstavec 6, možnost nám zboží vrátit. Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme napište nám na e-mailovou adresu obchod@skloaporcelan.cz a uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu či adresou pro vrácení peněz. Nezapomeňte spolu se zbožím zaslat zpět fakturu. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit.

 


Mám obavu že se zboží cestou poškodí.

Naše firma se věnuje pečlivě zabalení všech zásilek a tak nemusíte mít žádné obavy z poškození během cesty.
Pokud se zboží během přepravy poškodí tak Vám pošleme nové.

 


Nelze vložit zboží do nákupního koše.

V tomto případě máte nejspíš větší zabezpečení Vašeho počítače a náš program se mu zdá moc složitý . Je to způsobeno přijímáním platebních karet na našich stránkách.
V tomto případě nás kontaktujte a můžeme objednávku řešit přes email - obchod@skloaporcelan.cz - a nebo telefonicky na čísle 775 286 963 .

 


Potřebuji zboží do určitého data.

Na tuto skutečnost nás můžete upozornit v objednávce , kde je možnost napsat poznámku.